1 januari 2009

SATURDAY'S BRINGIN' THE MAGIC IN, SYND ATT DET VAR ONSDAG.


det blev inte den klännignen jag hade tänkt mig, och det blev inte en sån kväll jag hade tänkt mig. klänning-förändringen var positiv men kvällen var till viss del negativ. usch jag har alltid för höga förväntningar.jaja, kvällen började hos viktor med sång... och sång, middag, raketer och.. sång, haha. mitt lag förlorade, kanske är därför jag tyckte det var lite tråkigt med så mycket sång. det var fint med raketer och jag fick en fin nyårs kyss med. sen helt plötsligt tog det roliga slut. då blev det lite tråkigt.vi åkte hem till fjällbacka, och det blev iaf tillslut ett fint slut på kvällen. tobias och jag hade tråkigt tillsammans, och det blev riktigt mysigt..mihi..allt blir alltid kul med dig.jag är nog mer av en "mys" person.är inte glad idag, även om jag försöker. jag mår illa och har ont i huvudet, men minns inte att jag drack.. beror nog på överskott av sång. och detta året ska bli ett lika bra år som förra året, om inte bättre. nu kom min moster in med choklad till mig, aladin, mums. nu försvinner säkert huvuvärken och illamåendet.
hoppas att ni andra hade en fin kväll.
(såhär såg jag ut under kvällen istället)

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän

bloggläsare

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän