14 april 2009

IT'S LIKE SSSCCHHHHH... WOW!

första dagen i skolan. har massa denna veckan men jag bedövar min stress med en ljuvlig smak av nybakad kladdkaka och grädde.
solade idag med, har fått 21 behandlingar nu och har bara fyra kvar. känns lite konstigt.
åtta veckor kvar. det känns att sommaren är påväg, folk börjar klä av sig mer och mer och alla skrattar oftare än vanligt. jag ska faktiskt ha min rosablommiga kjol imorn. skratta vet jag att jag kommer göra.
snart är det helg, jag ska dundra bort veckan i skolan så den går mirakelsnabbt.
kul att träffa er mina muffins i skolan igen. puss




and I said Romeo,
take me somewhere we can be alone
I'll be waiting, all there's left to do is run
you'll be the prince and I'll be the princess
It's a love story, baby, just say yes
so I sneak out to the garden to see you
we keep quiet 'cause we're dead if they knew
so close your eyes, escape this town for a little while
<3


Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän

bloggläsare

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän