13 april 2009

mama, why am I the one still crying?

vaknade och kollade mot fönsret och den starka solen
åkte och träffade min chef, jobbet verkar kanon
började tänka på hur sommaren kommer bli, den kommer aldrig bli densamma att skratten och glädjen inte kommer finnas där men saker förändras that's it.
pappa,emma och jag drog till tanum, kollade på tobias som spelade med juniorlaget träningsmatch mot munkedal
vi vann med 1-0.
fick ingen puss för pappa och emma hade så himla himla bråttom hem
skulle ut och springa, tog på mig kläder. det höll inte
halsen tog över min kropp och det blev godis istället
nu tröstar jag mig istället med att måla naglarna och lyssna på så hög musik så jag ska glömma att det är skola imorn
jag ska ha ett leende och låtsas vara stark, hålla det inne. för det blir enklast så.
allt jag vill är att vara bra rakt igenom .

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän

bloggläsare

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän